Voor de Leidse ondernemersvereniging BV Leiden heeft Marta eind 2017 een nieuwe visuele identiteit ontwikkelt.
Verdiepen, inspireren, verbinden en doen! is het motto van de netwerkorganisatie van Leiden en omstreken. Mede door de verjonging van de aangesloten ondernemers en het steeds breder gebruik maken van online communicatie, is er behoefte aan verfrissing van de visuele identiteit.
In de onderzoeksfase heeft Marta de belangrijkste pilaren vastgelegd: zakelijk, Leids en gezellig. De zakelijke aspecten zien we terug in strakke typografie en de basiskleur blauw. Het “Leidse” is vertegenwoordigd door de omtrek van de Leidse singels die zijn geïntegreerd in het logo en de steunkleur rood. “Gezellig” wordt vertegenwoordigd door de foto’s en aanvullende illustraties. Ook is enige herkenbaarheid van het oude logo gewaarborgd door het gekozen lettertype.
Behalve een nieuw logo en het bijbehorende logo-handboek is er ook de brand collateral (visitekaartjes, briefpapier en enveloppen), social media templates en volledige website met verschillende functies ontwikkelt.